Wszystko co musisz wiedzieć na temat zapisów przez system Fitssey.
Od dnia 27 stycznia wszystkie zapisy na zajęcia, na open pole, zgłaszanie nieobecności, odrabianie oraz zakup karnetów należy zgłaszać przez stronę lub aplikacje Fitssey – https://app.fitssey.com/Polestaracademy/frontoffice. Jak dokonać zapisów, kiedy można anulować zajęcia, jak kupić karnet o tym wszystkim dowiecie się w tym poście. Przeczytajcie go proszę uważnie, ponieważ znajdują się w nim istotne informację.
- Jak zapisać się do systemu ?
Aby otrzymać link do aktywacji systemu, należy zarejestrować się na stronie https://app.fitssey.com/Polestaracademy/frontoffice lub wysłać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail na messengera Pole Star Academy. Możecie również ściągnąć aplikacje na telefon. Link aktywacyjny przychodzi z maila no-replay@fitssey.pl – dlatego sprawdź dobrze skrzynkę i spam 🙂
2. Jak zapisać się na zajęcia ?
Zapisanie się na zajęcia jest bardzo proste i intuicyjne, wystarczy, że w naszym grafiku wybierzesz, dzień, godzinę zajęć i klikniesz zapisz się. Na zajęcia można zapisać się jednorazowo oraz cyklicznie. Jeśli chcesz zapisać się na stałe do grupy wybierz zapis cykliczny, jeśli chcesz zapisać się na pojedyncze zajęcia lub na open wybierz jednorazowe zapisy. Jak to wygląda w praktyce? Już wyjaśniamy.
! Pamiętaj, że aby zapisać się na zajęcia musisz mieć wykupiony karnet, jeśli tego nie zrobisz nie będziesz mogła zapisać się na zajęcia – jak zakupić karnet dowiecie się w punkcie 4 🙂
3. Jak anulować zajęcia?
Zajęcia anulować można najpóźniej 10 godzin przed treningiem. Późniejsza anulacja zajęć – skutkuje skreśleniem wejścia z karnetu. Jeżeli zajęcia zostaną anulowane 10 godzin przed treningiem, wejście to wraca na Twój karnet i możesz je obrobić w innej grupie (nie ma możliwości odrabiania wejść w swojej grupie). Ostatni dzień ważności karnetu jest jednocześnie ostatnim dniem, w którym możliwe jest odrobienie zajęć, na których kursantka była nieobecna – karnet ważny jest 30 dni, co daje wam możliwość odrobienia nawet ostatniego wejścia w karnecie (np. jeżeli Wasz karnet ważny jest do 30 stycznia, czas na odrobienie macie do 30 stycznia – po 30 stycznia karnet wygasa i niewykorzystane wejścia przepadają). W przypadku planowanych wyjazdów lub nieobecności, zajęcia można odrobić wcześniej, należy się tylko wpisać z zajęć na których będziecie nieobecne. Przesunięcie karnetu o dwa wejścia – raz na pół roku, możliwa jest tylko w przypadku karnetów na 12 i 16 wejść, dlatego w przypadku wyjazdów, urlopów itp, proponujemy zakup karnetu na mniejszą ilość wejść, lub wejścia jednorazowe.
W przypadku zapisów cyklicznych na zajęcia, gdy skończy Wam się karnet i nie anulujecie kolejnego wejścia, wejście to zostanie skreślone z kolejnego karnetu! Dlatego nawet gdy nie macie już ważnego karnetu, należy zgłaszać nieobecność przez system. Pamiętaj, że tu Ty decydujesz na jak długo chcesz wpisać się do grupy, jeśli zapiszesz się tylko na 4 tygodnie, problem ten się nie pojawi, ale konieczne będzie późniejsze ponowne zapisanie się do grupy.
4. Jak kupić karnet?
W systemie, należy wybrać odpowiedni karnet, następnie przekieruje Was do wyboru formy płatności – możecie wybrać gotówkę (i zapłacić w studio podczas kolejnej wizyty) lub przelew i dokonać przelewu na udostępnione w systemie dane.
5. Profil klienta
Zakup karnetów, historia transakcji oraz lista zajęć na jakie jesteście zapisane widnieje u Was na profilu. Tam też możecie dokonać zakupu karnetu (Moje Karnety – dodaj karnet) lub anulować zajęcia.
6. U kogo i na jakich zajęciach mogę odrobić nieobecności ?
Zajęcia można odrabiać na zajęciach na swoim poziomie (każda grupa ma zapisany poziom) niezależnie od instruktora, oraz na wszystkich grupach swojego instruktora – niezależnie od poziomu. Zajęcia można odrabiać również na zajęciach z rozciągania oraz Open Pole.
Wszystkie pytania i wątpliwości odnośnie systemu, wysyłacie na maila polestar.academy.szczecin@gmail.com – tytuł maila system-pytanie, raz w tygodniu będziemy zbierać Wasze pytania i odpowiadać na nie w formie Q&A